3 iulie 2014

fara titlu


   In unele zile nu construim nimic și ochii doar ne clipesc fără sens, fără sa vadă ceva cu adevărat.
Uneori  ne purtam de parca am fi numai corpuri care și-au pierdut sufletele, viata și bucuria de a zâmbi. Uneori suntem numai ambalaje mișcătoare, care consuma si poluează. Pe etichetele noastre cred ca scria la început “handle with care” dar primele lacrimi au șters în graba aceste indicații și am rămas niște cochilii murdare, urate si fără culoare. Nu mai știm ce păstram în noi, ce aveam de ocrotit înăuntrul nostru.. Chiar mai ținem minte unde ne sunt iubirile si visele?  Din cauza ca am stat prea mult in soare, in frig, in tristețe, in doruri si in disperări …mai  tot ce era in interior s-a stricat. Da, uneori un fir verde de zâmbet își scoate bratul și ne face un semn … dar oare e destul?   Îmi plec fruntea pe umărul tău , ma rog sa mai ai încă instrucțiunile de folosire cu care am venit.  Am uitat la ce foloseam. Amintește-ți tu și spune-mi și mie. Numai să nu mă minți.



Niciun comentariu: