25 iulie 2014

45 & 21


parintii mei aniverseaza maine 45 de ani de casatorie si i-am trimis sa traiasca asta la parís. o promisiune indeplinita.

acum 21 de ani, intr-o duminica de iulie, mi-am pus pe inelarul stang un cerculet simplu de aur, am lasat acasa mai tot din ceea ce fusesem pana atunci, am luat cu mine numai nebunia mea celebra, perna mea preferata si un catel de plus gri si am plecat in alta casa, in alta viata, cu alte vise, cu alte sperante, cu ceva tristete, cu multa teama nemarturisita si cu infinita ambitie. si desi am stat cu inima ghem de neliniste pana in ultimul moment, nu s-a intamplat nimic deosebit… asa ca la ora stabilita am iesit pe poarta si am inchis-o.....

au trecut 21 de ani de la prima noapte ne-dormita intr-un pat foarte mic, de o singura persoana –  pentru ca eram mult mai slaba atunci, nu a fost o problema. au trecut 21 de ani in mare viteza cu bune si cu rele, cu lacrimi de fericire dar si de disperare, cu mult dor si cu teama, cu neputinta uneori si cu mult curaj alteori … am ajuns aici, e o statie interesanta, poate ne oprim un pic sa ne uitam in spate la poze si la ganduri, insa nu coboram, mai avem de mers inainte, impreuna.

Niciun comentariu: