29 iulie 2014

dorinta pentru 150 de genuflexiuni



  in timp ce imi faceam cuminte exercitiile de seara si am ajuns la genuflexiuni, mi-am amintit amuzata de un fel de mica superstitie-placebo inventata de mine, pentru mine. imi spuneam in fiecare zi cam asa, in functie de obiectivele imediat urmatoare. faci 25 de genuflexiuni "legate" si iei un 10 la romana, cu 40 o pereche de cercei sau bate "craiova" in UEFA, cu 50 intram la categoria serioasa ... deja asta insemna o petrecere tare reusita sambata seara (sigur cu mult dans si baiatul dragut inclus). si le faceam si uneori chiar functiona, mai ales partea cu romana si cu dansul & baiatul.
  azi m-am oprit din numarat cand am ajuns la 100. hei, incredibil....ce dorinta valoroasa si importanta as putea sa rostesc seara de seara, dupa fiecare 100 sau 150 de genuflexiuni facute?? parca mi-e si frica sa ma gandesc!!

Niciun comentariu: