7 iulie 2014

1000 first dates

 
cum ar fi daca fiecare intalnire ne-ar fi  « prima intalnire »?

am scapa de grija intrebarilor « ce facem azi » sau « cu ce sa ma mai imbrac? ».
am pica din cer si ne-am prinde unul pe celalalt in palme, ne-am lega la ochi sa vedem daca ne recunoastem dupa glas, dupa zambet si dupa inima.
am prinde fluturi in mijlocul lui noiembrie si am mitui timpul, ca sa nu mai treaca asa de repede. am ascunde minutarele ceasurilor, sa nu se faca ora 10 seara si sa fie nevoie sa luam tramvaiul catre casa. 
poate n-am avea curaj sa ne sarutam prea repede si prea des, dar mainile ne-ar sta nedespartite si am stabili un nou record mondial la  « zambit fara motiv si fara respiratie ».
am putea sa ne spunem fara grija « te iubesc » fiindca nu ne-am plictisi sa ne auzim.
si mai ales am fi siguri ca « ne mai vedem si maine » !!!

Niciun comentariu: