2 iunie 2014

revolutie





REVOLÚȚIE s.f. 1. 1. Schimbare fundamentală a valorilor, a instituțiilor politice, a structurii sociale, a conducătorilor și ideologiilor unei societăți 2. (Pop.) Răscoală, revoltă. 3. (Fig.) mișcare de rotație a unui corp ceresc în jurul altuia. 


am multi ani de sclavie. am nevoie de o greva sau de o revolutie adevarata, prin care sa alung un dictator, sa lupt pentru linistea inimii mele. ce-ai spune daca as protesta si as fugi ? daca te-ai trezi intr-o dimineata si eu nu as mai fi acolo, visandu-ti sarutul si asteptandu-ti cuvintele? oare ai observa ca din regatul tau lipseste chiar aceea care aprindea pentru tine stelele, cu dorul ei ?  si totusi, mi-e teama... cine stie daca nu e mai bine cu un stapan aspru decat fara stapan ? poate e mai bine sa ma usture ochii de prea multe lacrimi ascultand un cantec dar totusi dansandu-l cu tine, in gand. vreau sa dansez asa ca o sa aleg o alta revolutie – revolutia mea in jurul tau, avand o traiectorie inca necalculata. 

si raman satelitul tau.

Niciun comentariu: