29 iunie 2014

love&hate story la mall


 

   Cand merg la cumparaturi de cele mai multe ori sunt pe “fast forward”si nu am timp sa ma uit in stanga-dreapta. Rezolv cat de repede pot si plec. Acum am fost un pic mai relaxata, am avut multe de cumparat si ceva mai mult timp...asa ca am observat ceva la care nu m-as fi gandit niciodata. Si mi-a fost mila de unii barbati – incredibil sa spun asa ceva, dar acolo in mall-ul ala urias, mi-a fost mila de ei. De cei care stau in urma iubitelor-sotiilor lor, ca niste mici sclavi / caratori de sacose. De aceia care stau intr-un colt, incarcati, asteptand plictisiti ca EA sa termine de probat ceva, doar ca plece dintr-un magazin si sa intre in altul, si altul, si altul… In fine, pot sa inteleg  ca sunt impreuna in magazinele de bijuterii, de parfumuri, de pantofi sau de haine. Sigur ca EA are nevoie de parerea lui, de asigurarea ca  “nu, iubita, nu esti grasa si rochia asta iti scoate in evidenta ochii si linia taliei si se potriveste bine cu pantofii pe care deja i-ai luat. Si da, putem sa cumparam  si colierul ala, daca e singurul care se potriveste ”. In fond e normal sa isi sustina jumatatea, la bine si la rau. Cel mai tare spectacol l-am vazut insa intr-un magazin marisor, numai cu lenjerie de dama. Acolo erau expuse pe manechine o gramada de articole, unele foarte sexi, pe care barbatul ar fi vrut probabil sa le vada doar la el acasa, nu in mijlocul unui mall aglomerat, agatate pe niste domnisoare de plastic. Unele erau articole despre a caror existenta habar nu are sau nu le intelege sensul.Tipul era nici inalt nici scund, nici batran nici tanar, nici urat si nici frumos …un om absolut normal. Statea intr-un colt, strivit de penibilul situatiei, trist si semi-disperat. Nu stiu daca atunci cand era mic avea vreun idol printre super-eroii din desene animate, pun pariu insa ca acum se gandea cu invidie la Omul Invizibil. Era un fel de pom de craciun combinat cu un cuier ambulant. Avea pe un umar geanta ei, o geanta foarte moderna adica mare, de un adevarat albastru – electric si cu niste cureluse aurii. Imposibil de ratat. In maini avea mai multe sacose, mari sau mici, semn ca EA avusese noroc la cumparaturi. O astepta cuminte, sa iasa din cabina de proba. Habar nu am cum arata ea si nici daca a cumparat ceva caci nu terminase de probat pana am plecat eu. Dar ma tot gandesc daca nu cumva totusi tipul avea de platit pentru vreo mica "prostioara" pe care o facuse...sau cam asa ceva.  Altfel nu imi dau seama cum de femeia nu i-a permis barbatului sa-si pastreze demnitatea intacta si sa-l trimita la magazinul de biciclete, la librarie, la o cafenea…. Sau sa-l ia cu ea in cabina!!

Niciun comentariu: