7 iunie 2014

brazilia si alte calatorii



draga bunicule,


ieri am inceput sa planific spoturile TV pentru campionatul mondial de fotbal si m-am gandit la tine.

stiu ca intr-un fel “metafizic” ne vom uita impreuna la meciuri si ca o sa tinem amandoi cu brazilia.

ce tare as fi vrut sa ma duc acolo la finala, dar toata lumea s-a revoltat, ca sunt nebuna, ca e periculos … asa ca am renuntat.

stiu, o sa imi spui ca am renuntat la prea multe in ultimii ani si ca de fapt curajul si puterea mea se pierd incet-incet. dar te contrazic. nu crezi ca imi trebuie si mai mult  curaj ca sa renunt ? 
mai mult curaj decat ar fi nevoie ca sa ma urc intr-un avión si sa plec cateva zile pana la capatul lumii, nestiind exact ce m-ar astepta acolo unde as ajunge.
si mai stii bine, doar ma cunosti ...ca cea mai mare putere din lume imi trebuie ca sa stau pe loc zi de zi , sa nu ma urc intr-un avión si sa plec pentru cateva zile, stiind exact ce m-ar astepta acolo unde as ajunge.

Niciun comentariu: