26 iunie 2014

furtuna



   azi norii merg atat de repede pe cer, incat daca ma uit fix la ei, am impresia ca zbor, ca-s pescarus sau cocor si ametesc.

vantul bate foarte tare. aproape ca-l aud cum alearga, cum pasii lui se izbesc de umerii norilor, atat de mult se grabeste sa ajunga …oare unde? la etajul zece pe terasa are atata putere ca efectiv ma vrajeste. desi imi face vraiste parul si bluza, ochii imi lacrimeaza si obrajii ma ustura, nu ma pot misca, sa intru la adapost. oare daca m-as aseza in fata vantului si mi-as deschide pieptul, sa sfasie nasturii care-mi inchid inima, sa intre in toate camerele ei cu putere, sa mature prin toate dorurile mele, sa faca un pic de curatenie? as afla ce stiu deja oricum. niciodata, niciun uragan nu te mai poate scoate de-acolo, din mine.

Niciun comentariu: