16 iunie 2014

cand ploua de luni dimineata


  Ploua anormal de mult pentru luna iunie. Prea mult vant  si frig. In metrou toata lumea e zgribulita, fetele au cizme de cauciuc iar baietii stau in bocanci. Umbrelele curg, peste tot e apa, prea multa apa ca sa te poti incalta altfel. Dupa ce la prima statie coboara multa lume, apar in marea de incaltari grosolane doi balerini de lac alb! E o tanara domnisoara care are si o fusta lunga subtire de matase lucioasa, vernil fistic si o bluza subtire transparenta alba. Dupa cum arata, e  clar ca nu a ajuns pe-acasa de ieri, de cand era soare. Doi balerini albi de lac printre sute de bocanci si cizme de cauciuc , ca o lupta speriata a unei dimineti de iunie cu inundatia si frigul aterizat gresit din noiembrie.
  Telefonul meu incepe sa sune si brusc imi dau seama ca nu am destule maini….telefon, geanta, umbrela, haina de ploaie… cartela de metrou imi fuge dintre degete, lumea se uita la mine ciudat pentru ca noul meu ringtone este intro X-files si am uitat sa-l dau mai incet. Ma aplec sa iau cartela de metrou, dar imi aluneca si cartela de acces in birou, care e prinsa de un mini-ursulet de plus, ca sa nu o pierd. Ma aplec din nou, acum la picioarele unui tip dragut care sta pe scaun si citeste pe un kindle, rupt de lume. Brusc isi ridica ochii de pe ecran si imi zambeste dubios de larg. Si nu e de la dosarele X sau de la ursulet. Bluza mea are 6 nasturi dintre care, de la atata agitatie,  mai sunt inchisi doar 2, ultimii de jos. Imi culeg toate cele de pe podea si cobor intr-o viteza de care nu credeam ca sunt in stare.

Have a nice rainy Monday!

Niciun comentariu: