30 mai 2014

meteodependenta si nu numai




traiesc intr-un oras meteodependent si iata ca m-am facut si eu la fel.
cam neplacut sa imi descopar o noua dependenta, pe langa altele deja pe lista mea : ciocolata neagra cu piper rosu, nespresso cu un pic de cardamom,  Aerosmith in Armageddon, marea,  Nichita,  E.T, telefonul meu si cateva  aplicatii din el, o dragoste mare, ceai de iasomie, o dimineata in Valencia, Love actually ...
am ratacit azi, singura si nervoasa intr-un oras bosumflat de cativa stropi de ploaie, am uitat sa cobor din metrou dar si din tramvai, cu gandurile aiurea si cu norii pe cap. am ajuns tarziu  acasa unde toti motaiau, inclusiv pisica. am gatit in graba, maine vine Andrei si trebuie sa fiu pregatita pentru asta. in sfarsit ma asez 5 minute pe canapea sa-mi trag sufletul, las telecomanda sa aleaga un canal - si ea gaseste cumva prin minune exact finalul lui Armageddon!!!
it's always good to have an official reason to cry - so I cry.

Niciun comentariu: