15 mai 2014

before and after



8,10
Soare mult, desi accuweather ameninta cu ploaie.
In coltul strazii o tiganca vinde un intreg camp de maci atat de  rosii incat sunt gata sa aprinda intreaga strada. Pe cer e un camp de albastrele. E cald si inima mea asteapta un curcubeu!!
9,30
Telefonul meu e viu, tot descopera alerte si reminders. Situatia financiara, monitorizarea campaniilor online, status saptamanal, incarca telefonul copilului, cumpara cadou pentru mama, vezi rezultate analize mama…si tot apar. Inima mea asteapta un curcubeu....?
11,45
Au aparut norii, s-au amestecat proiectele, incepe sa ploua, excel-ul se blocheaza, ma doare capul. Inima mea nu mai asteapta niciun curcubeu. Chiar, cine si ce curcubee sa-mi dea mie ??
As vrea sa fug o vreme din galaxia asta, unde zilele incep cu soare si se termina cu nori. As vrea sa pot sa nu mai caut pe nimeni, sa uit sa scriu, sa vorbesc. As vrea sa nu mai vad nimic. Nici computere, nici maci, nici albastrele, nici tu, nici curcubeu... nici???? nici!!!!

17,05
Furtuna orasului s-a terminat, cu o acadea pentru un copil suparat. Nu stiu cum, nu stiu de ce. Curcubeul meu de azi.

Niciun comentariu: