19 mai 2014

Doza zilnică maximă





     Am impresia că zilele astea trăiesc într-o lume anapoda. Mă tot lupt cu mine și încerc să-mi interzic fel de fel de lucruri nesănătoase: să nu mai beau atâta cafea, să nu mă mai culc atât de târziu, să nu-mi mai cumpăr cercei ciudați, să nu mai bag în seama teii care cântă când infloresc și îmi duc mintea hai-hui printre stele…ba chiar am vrut sa pun încă un punct pe lista și anume să nu-mi mai fie dor de tine. Totul e pe dos însă. Azi am băut multă cafea cu puțin ghimbir și cardamom, mi-am pus în urechi cei mai trăzniți cercei de anul acesta, la geam teii deja îmbobocesc iar despre dor … mi-e dor.
 
Doza zilnică maximă acceptată este o ceașca de cafea, iar eu beau câte 4 … mă întreb care e doza zilnică acceptată de dor. Si mă bucur că nu e stabilită nicăieri, cred că deja am depășit limita permisă
Este o limită permisă….?  De fapt, tu cât de mult îmi dai voie să-mi fie dor de tine? 

Niciun comentariu: