13 mai 2014

Job description


Job description mama
Mamele au in “job description” asa : sa stea mereu cu mainile atent ridicate in fata, mereu in asteptare. Se pare ca asta e pozitia lor regulamentara. Fie ca asteapta o imbratisare  sau se pregatesc sa dea un impuls  catre “inainte” atunci cand e nevoie, ori sunt gata sa prinda la timp o cadere dupa un pas gresit. Uneori aplauda tacut marile sau micile reusite. Cam intre aceste pozitii penduleaza bratele si inima unei mame. Nu asteapta nimic, dar sunt pregatite pentru orice.
Am fost la atatea serbari in anii astia incat ai zice ca sa il vad inca o data pe o scena nu mai e asa impresionant. Si totusi, acum e la teatrul de comedie si joaca in engleza “As you like it”. Si totusi acum luat primele lui premii de actor. Si imi e atat de drag, cum sta asa subtire si inalt in mijlocul scenei, cu luminile reflectoarelor pe el. Imi e drag cand vad cata emotie are in el si cum se lumineaza cand aude aplauzele de final. Acum cand vad cum ii lucesc ochii, cand simt cum ii bate inima de se aude pana la Luna si inapoi si cand vad ce traieste acolo sus pe scena, aproape ca nu il mai recunosc si ma simt mandra si ingrozita in acelasi timp. Pentru ca imi dau seama ca ceea ce imi doresc pentru el e atat de dureros de simplu incat pare irealizabil. Imi doresc sa fie fericit. Si deocamdata nu stiu in ce fel sa imi asez mainile, inima, gandurile si sufletul incat sa induplec viata sa ii acorde si acest premiu. O sa aflu insa, caci si asta este tot in job description.

















      

Niciun comentariu: