7 mai 2014

coborâți la prima, doamna?



din nou e 7,30 si ma grabesc sa ma urc in acelasi troleibuz 79.
imi canta in urechi tot Liberian Girl, acum chiar din casti, nu doar din amintiri. 
in buzunarele inimii mele e tot dragoste. 
am emotii ca inainte de orice teza, pentru ca azi trebuie sa sustin o prezentare importanta.
port un sarafan negru si o camasa alba.  in oglinda chioscului de ziare vad rapid ceva riduri in plus. telefonul suna si pe ecran vibreaza poza unui tip inalt si subtire, pe care il iubesc pana la soare si inapoi. el are 17 ani si e baiatul meu -  revin cu picioarele pe pamant, azi nu ma duc la mine la liceu, dar am de gasit o carte cu poezii de lucian blaga. 
poate ca sufletul meu mai are inca 17 ani, insa ambalajul lui e deja...un pic retro!
troleibuzul ajunge la piata romana, in castile mele canta acum bryan ferry - slave to love
un pusti ma bate pe umar:

-coborâți la prima, doamna?

Niciun comentariu: