28 mai 2014

Așa cum trebuie




  Aș fi vrut sa vin lângă tine, îmbrăcată într-o lumină mai frumoasă decât cea a primului răsărit văzut de pe Pământ … și să bem o cafea împreună. Acum stau pe Lună, mă uit la un răsărit de Pământ și mă întreb doar cum este ceașca ta de cafea.
  Aș fi vrut să te uiți la mine cu adevărat și din ochii mei să înțelegi într-o secundă tot ce-am ascuns în toate celelalte minute lungi în care am tăcut. Acum am ochelari de soare care doar îmi ascund și mai bine privirea - nu și iubirea.
  Aș  fi vrut să nu-mi fie teamă să-mi scot inima din piept, să ți-o cer pe a ta și să facem schimb. Acum am rămas fiecare cu inima lui, fără ca asta sa ne ferească de tensiune, puls ridicat sau scăzut.
 Merg pe străzi cu soarele în dreapta mea și îmi dau seama cât de fericită sunt de fapt - chiar dacă nu pot să zâmbesc lângă tine, pot întotdeauna să zâmbesc cu gândul la tine. Acum așa trebuie.

Niciun comentariu: