26 octombrie 2022

Hai - hui și cu capul în nori

 

    O stare de agregare de care mi-a fost dor. Obținută cu greu și cu riscuri. Dar am fost prea mult timp lac fără ploi, nisip fără clepsidră sau abur fierbinte ieșit de sub capace prost așezate.  

    Am fost fericită azi. Aşa, aiurea-n tramvai, fără motiv, ba aş zice dimpotrivă. Griji acasă, griji la birou, pisica mofturoasă, fasciita & all. Dar a fost soare și am vrut să zâmbesc. Și mi-am amintit povestea aceea terapeutică în care se demonstrează că ce dai, aceea primești. Am împărțit orez cu lapte și vanilie, complimente, cafea, agrafe, zâmbete și multe vorbe bune. Am spus tuturor că nimic nu e greu sau imposibil. Am spus că găsim o soluție la orice, că facem să fie bine. Că obstacolul nu e aşa mare cum ni se pare la prima vedere. Și am primit înapoi zâmbete și complimente și ciocolată și mai presus de toate, am văzut lumină în ochii oamenilor îngrijorați, liniște și un bob de mulțumire. Și când închizi ziua cu “ce mult mă bucur că te-am văzut azi, ai o energie foarte buna”, ce să mai vrei? 

Mda, știu, 5km în parcul Circului. Let’s do this.


Niciun comentariu: