21 octombrie 2022

e noapte tarziu si pisicile mari au iesit la vanatoare


n-am mai dormit de atatea zile, de atatea nopti, de atatia ani.
poate ca mi-a atipit uneori creierul, incercand sa mai faca un update la soft, sa mai goleasca din fisierele inutile. poate ca inima si picioarele or fi stat uneori pe loc, regland circulatia sangelui.
dar n-am dormit, n-am dormit.

mi-e dor de somnul bun si lin, fara griji, fara teama. mi-e dor de somnul care descuie usa stelelor. 
mi-e dor de somnul inceput pe furis si oprit cu nerabdarea unui sarut agatat de-o ceasca de cafea. 
mi-e dor sa rad in somn, sa-mi fie frig sau sete.

nu mai stiu unde am vazut scris ca cei puternici nu dorm, vegheaza cu arma la picior. dar mie nu mi-a dat nimeni vreo pusca si-n plus, ma mai si tem de intuneric. am doar o prastie care arunca uneori cate-un gand ca un licurici.

e noapte tarziu, pisicile mari au iesit la vanatoare. 
sufletul meu e doar un pisoi somnoros, parasit si speriat. 
e singur si asteapta.