2 august 2014

Perseide

o aplicatie din telefonul meu imi aminteste ca suntem in plin curent Perseide, cand in noptile senine  pe malul unei mari blande sau in varful unui munte nepoluat se pot vedea zeci de stele cazatoare pe ora. anul asta nu-s intr-un loc potrivit dar imi amintesc cu un zambet urias de vacanta din august anul trecut. a fost prima data in viata cand am stat mai mult de doua ore pandind orice miscare pe cer. am "pescuit" doua stele - dorinte. cu gatul intepenit si speriata de toate zgomotele noptii, de toti gandacii si fluturii din jurul meu, am avut totusi atata nesabuinta si curaj si mi-am pus o dorinta cam imposibila anul trecut pe vremea aceea dar care acum e 100% indeplinita. am avut noroc sa imi intersectez drumul cosmic cu un meteor binevoitor, care mi-a citit in inima si s-a jucat cu stampila "aprobat" pe cererea mea. si asa ca intr-un fel de stafeta, sper ca anul asta altcineva sa stea pe malul vreunei mari minunate si candva pe la miezul noptii sa isi incredinteze stelelor cazatoare o dorinta, doua... noua.

Niciun comentariu: