24 august 2014

tine-ma in inima, nu in gand!


despre diferenta dintre ratiune si sentiment sau cum am inteles de ce pentru mine tu nu esti un gand, ci o bataie de inima. am priceput de ce iubirea e mai puternica decat lógica, de ce dorul meu calatoreste mai repede decat gandul tau, de ce imi doresc sa am si eu loc intr-un colt din inima ta.

„campul electric al inimii este de aproximativ 60 de ori mai mare decat amplitudinea activitatii electrice generate de creier. campul magnetic produs de inima este de 5.000 de ori mai mare in intensitate decat campul produs de creier. cand creierul trimite semnale inimii, prin sistemul nervos, inima noastra nu se supune automat. cu toate acestea, creierul se supune tuturor mesajelor si instrucţiunilor trimise de catre inima” .

http://www.heartmath.org





Niciun comentariu: