18 august 2014

regasirea planetelor



 dupa 4 zile cu somn la max 40% din necesar, exces de cafea, ciocolata, pepsi, cafea machiata cu niste curaçao sau cardamom, ciocolata, pepsi si tot asa...ar trebui sa dorm dar parca imi e teama sa inchid ochii, sa nu uit toate comorile cerului, pe care le-am descoperit azi. adica deja ieri.
 triunghiul de vara cu vega, altair si deneb. luna cu chipul ascuns pe jumatate. constelatia orion cu centura lui din trei pietre pretioase, trei stele cu nume exotic, pe care mi le-a soptit aplicatia skeye : alnitak, alnilam, mintaka. cred ca era si aldebaran in zona... apoi ca si cand ar fi venit craciunul in august, la rasarit, pe cerul imbujorat de placerea momentului, am descoperit cea mai frumoasa conjunctie a doua planete,  o imagine din alta lume, un venus stralucitor, umar la umar cu jupiter cel roscat. s-a lasat redescoperita chiar si planeta pe care nu poti sa nu o iubesti, oricat de ciudata ar fi si oricat ai vrea sa o ocolesti - arrakis. si am fost fericita sa aflu ca inca exista, desi uneori se ascunde. dependenta de cafea si de mirodenie nu prea trece asa usor...

Niciun comentariu: