7 decembrie 2022

De ce să nu-ntrebi de ce

     Ești podul care mă duce de azi - mâine, ești zâmbetul fără motiv și aerul care îmi curge în plămâni.  Nu-i nevoie să explic de ce te iubesc, fiindcă dragostea n-are nevoie de motive, de-asta e dragoste. Dac-aş găsi motive, ar fi doar un fel de “îmi place de tine” superficial și efemer. Nu te iubesc fiindcă aștept ceva “la schimb”, dragostea mea nu-i colecție de timbre sau de surprize cu mașini din pachetele cu gumă de mestecat. Nici nu cer voie cuiva, nici măcar ție, dragostea e la mine în inimă și e a mea, chiar dacă te privește pe tine. Te-am iubit înainte să știu și mai ales înainte să știi. Numai sufletele speriate sau neîncrezătoare caută motive. Eu am curaj și caut doar un fel de-a mulțumi că te-am găsit, că ne-am ținut de mână și că ne-am sărutat.

Te-aş fi iubit oricum, oricât, oricând. Nu mă interesează ce granițe ne despart, dragostea ține loc de lumină, de pașaport, de mâncare și de somn. 

În lumea mea ne ținem de mână și e destul - asta e dragostea.

Niciun comentariu: