31 decembrie 2022

Against all odds, I am here now

 

Mulțumesc tuturor oamenilor și întâmplărilor din viața mea pentru toate cele de anul acesta si pentru că, against all odds, I am here now

Celor rele că nu m-au omorât și mi-au dat niște lecții - nu știu dacă am învățat de nota 10, dar măcar am încercat.
Celor bune că mi-au pus soare în inima și curaj în pantofii de alergare și m-au împins înainte.

Oamenilor care m-au rănit, fiindcă mi-au adus aminte că nu-s wonder woman, că trebuie să fii mai mult smerit și mai puțin mândru și egoist. Prin rănile deschise de ei au curs lacrimi dar și mult din răul acumulat, cam cum făceau babele în vechime când “îți luau sânge” ca să  te vindece de fierbințeală. 
Oamenilor cărora le-am fost indiferentă, pentru că mi-au demonstrat că nu trebuie să plac tuturor cu orice preț.
Celor care mi-au întors un zâmbet când le-am zâmbit, celor care mi-au răspuns la “bună dimineața” și la “mulțumesc”, celor care mi-au făcut o cafea și un ceai, care m-au lăsat să tac când aveam nevoie și celor care nu m-au lăsat să tac, când mi-era prea frica de liniște. Celor care mi-au dat apă pe traseu la concursurile de alergare, celor care m-au învățat să desenez, să scriu, să găsesc documentele rătăcite la cimitir când credeam că sunt pierdute pe vecie, celor care mi-au pus umerii și șoldurile la loc când durerea și nerăbdarea și disperarea mă copleșiseră.

Oamenilor care mă iubesc și când sunt zână și când sunt vrăjitoare, și când aduc primăvara și când sunt furtună de octombrie.

Mâinilor care m-au ridicat de pe fundul mării, unde mă înecam încet și fără să-mi dau seama. 

Celor de dincolo și celor de aici care au grijă de mine și care, dintr-un motiv neînțeles, mă iubesc fără condiții, fără întrebări, cu bunătate și cu blândețe.

Sunt aici și acum mulțumită tuturor.


Niciun comentariu: