24 aprilie 2020

obiceiuri noi, doruri vechi



Am tot felul de noi obiceiuri si preocupari noi.
Ma trezesc si fac 5 minute de inviorare. Beau un pahar cu apa si zeama de lamaie.
Inainte sa pun de cafea, o trezesc pe prietena drojdia. Fac zilnic  ceva – paine, placinta, chifle, cozonac, rulada … mi-am amintit ce mult imi place sa coc aluaturi, m-am lasat din lipsa de timp dar as vrea sa pastrez de-acum bucuria asta.
Imi fac unghiile cu oja, zilnic. Asta pentru ca imi place la nebunie sa am unghiile colorate – de cand eram mica, mica, mica – dar am niste degete si unghii urate, urate de nu pot iesi pictata pe strada. Acum ca stau in casa, ma joc.
Daca tot nu-mi mai comand rochii – chiar, de ce ? – mi-am luat masti de bumbac, un set asortat, cu floricele si bulinute. Fix tara arde si baba …
Ma gandesc la parcul Herastrau ca la ceva din alta tara, iar Iasi, de exemplu, mi se pare mai indepartat decat luna. Nu stiu ce m-am fixat asa pe Iasi, cred ca vacanta de vara – daca o fi – o sa mi-o petrec acolo.
Adorm cu castile in urechi, seara de seara ascult povesti sau teatre vechi. Nu cred ca asta o sa imi treaca. Nici nu vreau.

Ma dor oasele, ochii ma ustura si pielea s-a uscat. Nu m-am saturat de stat acasa  - si mi-e dor numai de alergarea de dimineata. A, bine, poate si de Paris. Si de tine. 

Niciun comentariu: