15 mai 2023

de vorbă cu tine#6

 


Cu atâta umilință și frică m-am dus la alergare duminică.

Sincer așteptam s-ajung după ce se închideau porțile la finish. M-am dus să înfrunt și rușinea asta, ca pe lecția ultimă din viață, rușinea în faţa mea, nu a altcuiva. N-am avut energie în suflet, nu am simțit bucuria de altădată și mi-a venit să plâng, căci asta era printre puținele lucruri rămase ca emoție bună. Și m-am dus crezând că o să mă prăbușesc în locul cel mai de jos în care aş putea să fiu, să vad în sfârșit cum e acolo. Și undeva pe traseu mi-am amintit de tine, ți-am simțit mâna și gândul și ceva s-a întâmplat de nu m-am oprit, și am respirat și am mers mai bine decât în multe alte zile. 

N-am cerut nimic, n-aveam dreptul, dar am primit totul de la ziua asta.

Nu-ți cer nimic, n-am dreptul, dar sper la secunda aia de iubire fără sfârșit, a mea și a ta, în care lumea din ochii noștri să ne fie destul. Îți mulțumesc de pe-acum.


Niciun comentariu: