15 iulie 2022

Brasov #2


Alta fantezie de-a mea a fost sa ma duc la teatru. Nu mai stiu de ce, de mica, mi-a ramas in cap teatrul Sica Alexandrescu, ceva din povestirile bunicilor si din interviurile marilor actori. Si iar ma simteam exclusa dintr-un grup privilegiat, care ii poate aplauda piesele. Nu prea ai timp de teatru in concediu, nu se potrivesc orele si nici biletele. Am cautat cateva zile sa cumpar, gasisem o premiera - comedie, platformele online nu m-au ajutat, am renuntat. Dar n-a renuntat teatrul la mine si m-am pomenit cu un bilet, aterizat in palma mea ca un fluture  poznas. Am cumparat flori pentru frumoasa actrita care m-a "strecurat" printre norocosii avanpremierei. O minune de spectacol. O bomboana de ciocolata, cu o umplutura sofisticata, un pic dulce, un pic amara, decorata ici-colo cu cate un colt de zmeura parfumata, cu cate un colt de lacrima dar si de ras cu buzele agatate de cercei. In jur spectatorii aplaudau din tot sufletul, aici oamenii isi dau voie sa se bucure, nu le e rusine sa strige "bravo". 
Uite asa am mai bifat o extravaganta. 

Niciun comentariu: