16 noiembrie 2015

sau, sau..?


nu ma pot decide daca si pentru ce sa dau timpul inapoi, inainte sau sa-l tin pe loc. 

Inapoi
pentru aselenizarea la care nu am fost martora.
pentru povestile pe care nu le-am citit, fiindca nu le-am gasit cand trebuia ( ca « omul din luna » ).
pentru prajiturile pe care nu le-am facut si pentru cele pe care le-am gresit.
pentru robotii de lego pe care i-am pierdut.
pentru rochiile pe care nu le-am imbracat de teama ca-s prea indraznete.

Inainte
pentru amartizare.
pentru povestile pe care o sa le citim nepotilor si altor copii.
pentru prajiturile pe care le voi face si le voi gresi.
pentru tricourile de alergare pe care le voi imbraca fara teama, dar cu emotie.

Pe loc
pentru seara care poarta “centura lui orion” si pentru cea in care am descoperit arbustul mare "scumpie", pentru dimineata cu Venus agatat la coltul ferestrei si la coltul inimii. pentru "the big hug."

Niciun comentariu: