21 mai 2010

prima data am visat- O in noaptea dinaintea vestii ca sunt insarcinata.
atunci mi-a pus flori intr-un pomisor din casa.
a doua oara azi-noapte, cand mi-a trimis un altfel de mesaj, de alinare, de speranta. M-am culcat cu furtuni in suflet si ele au venit dupa mine in somn, am plans dormind, am alergat dormind pana am gasit o icoana a sf. Maria. acolo in genunchi, in vis sau in realitate, am aflat ca trebuie sa las la o parte agitatia care impiedica oamenii sa o vada , care acopera cu zgomote si cu cearta povetele Ei... si am mai stiut ca daca am ajuns acolo sa O vad, o sa fie bine. Spitalul in care cred ca am gasit o solutie la o parte din problemele noastre se cheama sf. Maria.
ma inchin si nu stiu cum o sa-i multumesc pentru toate, pe care le pune pentru noi in drum, bune sau rele, dar exact asa cum trebuie sa fie.

Niciun comentariu: