24 ianuarie 2019

adverbe in oglinda


azi mi-e dor de tine.
ce prostie, in fiecare zi mi-e dor de tine. in fiecare zi, diferit.
mi-e dor cu nedumerire - cum m-ai uitat? mi-e dor cu spaima - oare de fapt ne-am intalnit cu adevarat sau a fost doar o nascocire? dor cu repros - ai promis ca-mi raspunzi. dor cu resemnare - habar n-ai cat te iubesc. uneori mi-e dor de tine cu teama, alteori cu disperare.
mai mi-e dor cu zambete, cu un soi de complicitate ghidusa, cu amintiri duioase si cu unele indraznete. mi s-a-ntamplat sa-mi fie dor cu mandrie si poate chiar cu cochetarie.
sunt zile in care mi-e dor cu durere in oase, in palme. mi-e dor cu foame sau cu sete - sunt atatia ani de cand n-am mai mancat bucurandu-ma de ce-am in fata. mi-e dor cu oboseala si cu somn, cu o nevoie incredibila de odihna. mi-e dor cu curiozitate sau cu curaj, mi-e dor si cu ingrijorare pentru tine, cu frig sau cu fierbinteala. mi-e dor dimineata si seara, in fata oglinzii si in parc.
mi-e dor cu dragoste, cu vinovatie, cu recunostinta sau cu furie, cu revolta si cu ura chiar. 

si azi mi-e dor de tine. mi-e dor cu lacrimi.

Niciun comentariu: