20 mai 2018

fleacuri ieftine


azi am trait "pe datorie". cumva, n-am avut banii potriviti nicaieri. la cofetarie nu se putea plati cu cardul (da, bine, poate ca aici era si vina lor). am primit frisca si o sa duc banii maine. la farmacie nu functiona "sistemul-de-verificare-cutare...." si iar nu puteam plati decat cu cash. am primit nurofen si restul listei de medicamente, o sa le duc banii maine. o tanti mi-a dat flori de soc mai ieftin, pentru ca nu avea sa imi dea rest si n-a vrut sa ramana ea datoare, cica-i aduce ghinion! si-n final, la intalnirea cu povestile ... de la un moment dat m-am simtit aiurea, sinuzita isi terminase vacanta si cerea pastilele pe care le lasasem acasa, langa mine fuma cineva niste tigari cu miros extrem de agresiv si-n plus, aveam in paralel pe w'app niste conversatii care mi-au facut foarte rau. ceea ce a rezultat in faptul ca m-am sculat brusc, am zis la revedere si am plecat. fara sa platesc! oh, da...nu am platit nenorocitul ala de suc de portocale. nu costa o avere dar m-am simtit groaznic. am scris fetelor, mi-am cerut scuze... o sa le duc data viitoare niste prajituri, o sa treaca si asta. 

traim "cu-mprumut" si pe datorie cam toata viata. chiar si cei mai darnici oameni au datorii. datoria de a se uita peste umar si de a vedea cine si ce e acolo.  platim vreodata soarele pentru ca rasare? sau iarba cand creste? platim un suras de-al unui strain pe strada, care ne face ziua mai buna? platim increderea si curajul? nu prea. nici nu stim ce-am platit, ce-am primit cadou, ce-am furat si ce-am imprumutat. nu stim cand si ce sa dam inapoi.ne-mprumutam azi de la o dragoste noua ca sa platim ce-am consumat ieri din cea veche. negociem si ne inhamam la alte ipoteci, convinsi ca de data asta investitia va fi buna si o sa recuperam toate pierderile .... ne consideram mari experti in sentimente ca si-n finante ... pana cand intr-o zi ajungem la un faliment fatal si total.

uite de-aia nu o sa imi iau eu card de credit niciodata!

Niciun comentariu: