8 iunie 2012


Dincolo de usa
 
De cele mai multe ori am fost pe partea usii marcata cu "inauntru". Acum am fost dincolo de usa.

Primul examen adevarat, trait de cealalta parte a usii.
Am stat asteptand cu inima la gaura cheii si cu sufletul ratacind pe la colturi de geam, incercand sa prinda o veste. Am fost mama, de dincolo de usa.
 
Camera de spital, dincolo de usa.
Am stat asteptand cu inima calcata de copitele ingrijorarii, incercand in zadar sa preiau durerea acului si agitatia febrei. Am fost mama, de dincolo de usa.
 
Dincolo de usile pe sub care numai umbra se poate strecura, mi s-a parut pentru o secunda ca-mi pierd camasa de zale si praful magic. Apoi mi-am dat seama ca odata ce le ai, armele astea raman ale tale pentru totdeauna, trebuie doar sa-ti stergi lacrimile care te impiedica sa le vezi si sa le folosesti.

Niciun comentariu: