15 aprilie 2010

un troleibuz special

soferul pe care l-am vazut abia cand am coborat, era tanar, in blugi si cu un tricou traznit, parea din alta lume. inauntru era liber - nu stiu de ce - asa ca mai toata lumea statea pe scaune. ma uitam la oameni, oarecum neatenta la inceput. apoi ceva mi-a atras atentia, in primele secunde nici nu am realizat ce se intampla si ce e de fapt ciudat. eu m-am asezat in fata, "invers" fata de sensul de mers, asa ca ii vedeam pe toti.
in boxe nu se auzea un post de radio, soferul pusese alta muzica. am ascultat tot drumul - nu foarte lung - numai Queen, Phil Collins, Elton John, Aerosmith. toata lumea traia muzica. unii foarte evident, cu un zambet in coltul sufletului, dand din cap. altii probabil fara sa isi dea seama, tinand ritmul din picior. cateva doamne foarte serioase, bateau cu aratatorul in geanta tinuta pe genunchi. doi pusti si-au scos castile din urechi, au renuntat la melodiile pe care le aveau in buzunare, pentru cateva cantece lansate in lume inaintea lor. calatoream cu totii intr-un troleibuz "back to 80's" si eram ca intr-o scena de film, fugeam pe o sosea din alta lume, catre o destinatie nestiuta, lumea zambea si totul era desigur "a kind of magic". S-a terminat repede, dar ziua mea a fost mai senina si m-am simtit mai tanara si mai vesela.

Niciun comentariu: