4 februarie 2010

tot in Vacanta-de-Zapada


la zoo...

cand eram mica ma intrebam daca se duce cineva acolo iarna. ma convingeam ca nu e nimic de vazut pentru ca de fapt eram extrem de curioasa si mi se parea ceva extravagant sa te duci iarna la zoo...nu stiu de ce nu i-am rugat pe ai mei sa ma duca, pur si simplu. am fost insa acum, in Vacanta-de-Zapada in care aproape orice e posibil...:))
am gasit aleile stralucitoare si albe, imaculate si o lume de poveste , cu pelicani roz, caprioare, vulturi si lupi de alaska.

a fost o excursie facuta alaturi de baiatul meu de 12 ani, partial pentru el si partial pentru fetita care la 12 ani se intreba cum e la zoo iarna.
si am plans in suflet dupa fram ursul polar, cu care eu am vorbit atatia ani si pe care nu am mai apucat sa-l salut si pe zapada.

Niciun comentariu: