5 august 2022

Canicula, visine, mofturi

Azi e august. Trece vara, fara sa fi facut mai nimic din ce am vrut. Atatea planuri am avut. Prostii, dar m-ar fi inveselit. Poate n-aveam (ne)voie sa fiu vesela. 

N-am vopsit dulapurile de la Cafenea, n-am facut curat si nu o sa apuc sa o "deschid" anul asta. 

N-am facut nimic cu Venus. Nici macar n-am apucat sa scanez pozele vechi, pentru site. Nici insigna la care visez nu exista inca. 

 N-am facut dulceata, n-am pus capsuni in congelator, n-am pictat niciun borcan, n-am scris nicio poveste. 

N-am energie sa fac cele de mai sus. M-am plictisit sa caut resurse. Nu le am, de ce ma tot mint? Am obosit. Am o vara in minus, sunt batrana, ridata, mototolita. 

Pana si pe pisica am certat-o. E mofturoasa, dar asta nu-mi dreptul sa strig la ea, sa o cert fiindca vrea peste si nu curcan.  Asa am invatat-o.

E august, mai trece o vara si tot ce vreau e sa nu mai astept nimic. Sa nu mai cred ca o sa mai zambesc. Ca o sa mai dansez, ca o sa fiu mai bine. Speranta e o prostie de care n-am nevoie. 

Niciun comentariu: