26 septembrie 2020

Azi sunt oarecum fericita

   

E sfarsit de septembrie si ploua, cerul e gri si Doamne, cat de singura sunt!! 

Am in mana o cana cu o bautura - premiera. Ieri cand cumparam ingredientele pentru a o pregati, credeam c-am s-o scuip la prima gura dar fara sa stiu de ce - imi place. E un fel de pumpkin latte, iute si fierbinte, cu scortisoara, cardamom, ghimbir si dovleac copt. Si cumva in felul asta dulce si ametitor, sunt oarecum fericita si habar n-am de ce. Am cateva banuieli, insa.


1. Dimineata am alergat in sfarsit pentru ceva, nu doar am fugit de ceva. Mi-amintit ce inseamna sa ai un numar de concurs si sa alergi pentru timp. Mi-a fost greu (ameteala si aproape cazut), am un rezultat rusinos, dar nu-mi pasa. Am din nou basici si sange pe picior, unghia ma doare - deci totul e normal, in sfarsit.

2. Am terminat un scurt curs online, de gatit dulciuri sanatoase si in "confortul bucatariei mele" am facut o prajitura nebuna, plina de ciocolata, arahide, caju si fulgi de ovaz, miere si lapte de cocos. La fel, nu i-as fi dat nicio sansa ieri, dar se dovedeste ca e un foarte bun healthy-but-fake snickers. OK, am alterat reteta si am adaugat o mana de visine din visinata, dar shhhh, sa nu afle profa'...!

3. Ma uit pe Netflix, ca au bagat "Music and lyrics". Mi-era tare drag fimul asta si mi-era dor de el, asa ca dansez si cant de juma' de ora prin casa.

Astea toate sau poate:

4. Aseara am vopsit un dulap, am varsat mult diluant si in toata casa miroase puternic, de parca ar fi fost un aurolac party.

E sambata si in fond nu conteaza de ce sunt oarecum fericita. N-o sa dureze mult, dar in fond, ce e vesnic pe lumea asta?




P.S. I love you & just Pop! Goes my heart!

Niciun comentariu: