6 decembrie 2014

lectura subterana



lumea citeste in metrou sau in autobuz. reviste, carti tiparite, pe telefoane sau kindle. asta-i chiar bine, mi-am spus. zilele trecute, fiind fara baterie la telefon, eu nu am mai putut citi, dar am tras cu ochiul stanga - dreapta pe la titlurile altora. si m-am cam ingrozit-intristat. cred ca ceva nu e in regula...

Adulter. 12 cai rapide catre fericire. Cum sa il cuceresti in 10 zile. Afla daca iubita ta este buna la pat (whaat ?! #1). Sex de la prima intalnire? Cum sa iti gasesti sufletul pereche. Experimenteaza sex-ul la distanta (whaat ?!#2). Aventuri de o noapte. Strainul din patul tau. Fa-l sclavul tau (whaat?#3). Afla-i trecutul pana nu e prea tarziu. Paraseste-o pana nu e prea tarziu. Vrajeste-o cu o cina romántica. 7 strategii ca sa te razbuni dupa ce te-a parasit. Femeile vor verigheta, barbatii vor sex. Nu exista iubire adevarata (big whaat?!).

ma intreb cum de am ajuns asa, noi oamenii. de ce avem nevoie sa ne invete altii cum sa iubim sau cum sa nu mai iubim. de ce dragostea este doar despre sex si viclenie. de ce totul este ca un razboi si de ce trebuie sa ne razbunam inainte sa apucam macar sa ne iubim un pic. de ce nu ne invata nimeni ca iubirea ar trebui sa ne elibereze, nu sa creeze dependente urate sau agresiuni toxice. iubirea nu este despre infruntari sau despre tactici, este despre bucuria simpla de a sti ca si celalalt vede dimineata acelasi soare. ca asculta aceeasi muzica, desi face asta de la 2 pasi sau de la 2 strazi sau de peste multe granite. suntem indragostiti pentru ca suntem indragostiti si atat, fara ca in spatele lui “te iubesc” sa se ascunda o armata de umbre gri, de conditii, pretentii si imbufnari.

Niciun comentariu: