18 august 2011

de ce mi-e dor azi?
de iasomie, de rochia mea "zana verii"din clasa I, de dulceata de trandafiri a bunicii, de pisoiul meu coto care ma astepta sa vin de la scoala.
de olimpiadele de limba romana, de banca mea din clasa a opta, de ci-co, de cerceii lungi si fustele scurte. de filmele de la gradina de vara si de cascada urlatoarea.
mi-e dor de sor-mea mica si de burta mea uriasa de gravida. mi-e dor de superman si de zilele in care eram sigura ca anul 2000 o sa imi aduca excursii pe luna si calatoria in timp.

de ce mi-e teama azi?
ca superman e demodat, oamenii sunt prea ocupati sa ajunga in birouri triste si nu mai merg nici macar la cascada urlatoarea daramite pe luna, ca dulceata de trandafiri e doar o reteta pierduta si nu s-a inventat calatoria in timp care ar aduce-o inapoi.

Niciun comentariu: